Krijg tot 100% van je inschrijvingsgeld terug
Volg je een opleiding buiten de werkuren op eigen kosten?
Beste klant,
Tussen 5 en 9 juni werken wij aan onze vernieuwde webomgeving. Hierdoor is het niet mogelijk in te schrijven voor onze diensten. Ook is je myCevora account niet beschikbaar.
Vanaf maandag 10/6 ben je welkom op onze volledig vernieuwde webomgeving. Op dat moment zal je ook nieuwe login gegevens kunnen aanmaken.
Heb je een vraag? Stuur een e-mail naar contact@cevora.be of bel tijdens de werkuren naar onze klantendienst op 02/889 42 00.
Voor vragen over outplacement, stuur je een e-mail naar outplacement@cevora.be of bel je naar 02/889 49 01.
Vond je niet wat je zocht in ons opleidingsaanbod of het partneraanbod voor je sector maar wel bij een andere aanbieder? Dan betalen wij je (een deel van) de opleidingskosten terug!
Ontdek hieronder hoe, en wat de voorwaarden zijn.
We helpen je graag verder!